GAAT U MAAR RUSTIG SLAPEN . . .

E.J. Bron

Screenshot_166

(Door: “Driek”)

Inmiddels heeft de islam zijn duister gedachtegoed over Nederland uitgespreid en vele Nederlandsche burgers zijn geïntimideerd door zijn ongelooflijk brutaal optreden. Maar, lezer, we zijn er nog lang niet, dit is nog maar het begin. De machtsuitbreiding der islamieten gaat ongestoord verder. Tegenstand door lieden die ‘populist’ worden genoemd, wordt in den kiem gesmoord door onontwikkelde lieden die zelden of nooit een boek inkijken. Ik vind het beangstigend. Soms, in den middernachtelijke uren, wanneer mijn slaapvertrek in diepe duisternis verzonken is, word ik door angstdromen gekweld, pas het eerste morgenlicht schenkt mij enige verlichting. Want, let wel, spitse lezer van “E.J. Bron”, het is niet ondenkbaar dat al dien negroïde sujetten uit Afrika straks onzer straten veroveren. In mijn overspannen gemoedstoestand klinkt dan van verre alreeds het oorlogsgeluid van versplinterd houtwerk en het glasgerinkel der ingegooide etalageruiten.

View original post 579 more words

Leave a Reply

