Ongelooflijk justitieel schandaal: Omdat niet-confessionele scholier weigerde een moskee te bezoeken, komen zijn ouders nu voor de rechter

Rechterlijk tuig

E.J. Bron

Screenshot_27

Het verschil tussen de nazi-justitie en de tegenwoordige justitie? Nauwelijks nog vast te stellen… Foto: Roland Freisler, genaamd de “bloedrechter in de rode toga”. Bij de Officier van Justitie die de aanklacht tegen de ouders van de scholier heeft ingediend, gaat het echter om een vrouwelijke officier genaamd Bewersdorff.

(Door: Michael Mannheimer – Vertaling: Theresa Geissler)

Misdadige justitie

“Ik heb ontelbare rechters, vrouwen en mannen, Officieren van Justitie, vrouwen en mannen, mee moeten maken, die men eenvoudigweg ´crimineel´ kan noemen. Evenzeer heb ik zowel ongelofelijke als ontelbare door het systeem georganiseerde inbreuken op de rechtsgang en rechtsverkrachtingen meegemaakt, waartegen niet ingegaan kon/kan worden, omdat ze conform het systeem zijn. Wanneer ik terugdenk aan mijn beroep (ik ben met pensioen), dan overvalt mij een grondige afkeer van ‘de mijnen.’ ” (Voormalig rechter Frank Fahsel)

Michael Mannheimer Blog

View original post 1,072 more words

Leave a Reply

