Er wachten ons donkere dagen

E.J. Bron

Screenshot_98

(Door: Mat Herben)

“Door de migratiecrisis, de rol van de Europese Unie, de problemen met de islam, hier en in de wereld, ben ik ben heel somber en merk bij mezelf een zekere berusting: de wal gaat het schip keren. Het vrije Europa dat we nu kennen, bestaat in 2050 niet meer”.

“Ik zie bij de meeste politici geen bereidheid om van het verleden te leren. In 2008 ben ik door Mark Rutte gevraagd om lid van de VVD te worden. Ik ben onder andere bezig geweest met het adviseren van Kamerleden op het gebied van Europa en Defensie. Mijn insteek was het moderniseren van de Europese Unie: Brussel doet alleen wat het moet doen en moet verder terughoudend zijn. Daar is niets van terecht gekomen. Dat is een van de redenen dat ik vorige maand mijn lidmaatschap van de VVD heb opgezegd. Ik ben nu partijloos burger. De bereidheid om te…

View original post 20 more words

Leave a Reply

