Pateo Nieuwsbrief vrijdag 17 februari 2017 over identiteit van Jezus.

(door Johan Oldenkamp )

AMSTERDAM-NOIR-Rust zacht, lieve moeder.
De ware identiteit van Jezus ChristusLeer. Wholly Science in een weekeinde in een yurt.Ga jij in mei mee naar de negende Pateo_TV_NLWholly Science Week? Om deze 163e Pateo Nieuwsbrief online te lezen, ga naar: Bullentin/Nieuwsbrief. Rust zacht, lieve moederDeze nieuwsbrief draag ik op aan mijn moeder. Gistermiddag hebben we haar fysieke lichaam ter aarde besteld, zoals dat heet. Voor haar was het goed dat het allemaal zo snel is gegaan, maar voor mijn vader, mijn zussen en mij, en voor onze partners en onze kinderen en ging het veel te snel. Nu ze er in de materiële wereld niet meer is realiseer ik me pas hoe dankbaar ik mag zijn dat zij mijn moeder was, en dit ook altijd zal blijven.De ware identiteit van Jezus Christus.

View original post 1,359 more words

Leave a Reply

