It’s payback time in Culemburg, allah’s sturmabteilung marcheert al door de straten

Culemburg is een Marokkaanen Getto.
Altijd treiteren, stelen en roven.
Geen gezag in die plaats, alleen watjes.

Payback time? Een beetje wishful thinking van de schrijver van dit artikel? Zou zo maar eens kunnen echter dat soort opmerkingen roepen in Nederland is tegenwoordig al reden genoeg om in de problemen te geraken dus pas ik daar maar een beetje mee op.

Maar echt heel vreemd is deze gedachtegang natuurlijk niet wanneer ik het bericht lees omtrent de brand in de toekomstige moskee te Culemborg. Een glimlach kan ik toch echt niet onderdrukken en heel veel medeleven kunt U van mij dan ook niet verwachten wanneer ik lees dat zwembad De Meer kennelijk niet voldoende water meer omhanden had om een brandje te blussen.

Iets waar ik nu wel mijn vraagtekens bij wil plaatsen is het kip en het ei verhaal. Er zijn in Culemborg, even als in veel meer Nederlandse steden overigens, de nodige autobrandjes geweest die voor het overgrote deel aangestoken bleken te zijn door mini…

View original post 591 more words

Leave a Reply

