Web Hosting

eunmask

Schoenafdrukken in nek en gezicht: ‘Hij is nu wel knock-out, zeiden ze’!

zes-crimis

Amsterdam. Een groep van zes lichtgetinte mannenvan tussen de 20 en 25 jaar oud hebben Daniel (*gefingeerde naam) van zijn fiets geduwd en vrijwel meteen in zijn gezicht geslagen en geschopt. De 22-jarige Daniel had de schoenafdrukken in zijn gezicht en nek staan nadat hij eind augustus ‘s nachts in Noord werd beroofd. Hij doet nu anoniem zijn schokkende verhaal: ‘Ik hoorde ze nog zeggen: “Hij is nu wel knock-out”‘.

Na een avond werken in de horeca was Daniel 25 augustus in de vroege ochtend op weg naar het huis van zijn vriendin. Bij de Buiksloterweg wordt hij tegengehouden door een groep mannen: ‘Voor ik het wist, stond er eentje voor mijn fiets om mij op te vangen. Ik remde en raakte uit balans, toen viel ik en voordat ik het wist had ik een paar vuisten…

View original post 83 more words

Het zijn niet alleen criminelen maar ook laffe honden!

Leave a Reply

